poniedziałek, 22 maja 2023

Wystawa makiet modułowych z torami o długości 85 m.

Wszystkie modele zostały zrobione ręcznie na bazie oryginalnej dokumentacji prawdziwych maszyn. To tabor z Pomorza Zachodniego, wszystkie wagony są polskiej konstrukcji.

Wystawa odbyła się na dworcu Łódź Fabryczna – idealnym miejscu na tego typu wydarzenia.

















Ten jest zrobiony z zapałek.









Tak, wiem, że było mnóstwo wydarzeń w ten weekend, że była impreza Mario Bros i cosplayerzy inspirujący się Marvelem, wystawa kotów rasowych, koncerty, ale nie mogę być wszędzie jednocześnie... tzn. mogłabym, ale wiecie, robię to wszystko z zamiłowania, nikt mi za promocję miasta nie płaci, to jest moje hobby, więc nie napinam się tak żeby wszystko ogarnąć i mieć u siebie wszystkie reportaże. Wybieram wydarzenia pod siebie, dopasowując do prywatnych planów, ale to nie są moje priorytety w życiu.
Bardzo to lubię robić, bardzo lubię być wszędobylska i robić zdjęcia, a potem to opisywać i mam nadzieję, że kiedyś uda się to przenieść w plany zarobkowe i robić to, do czego naprawdę mam zamiłowanie.
A tymczasem wspaniałego tygodnia Wam życzę, bo poniedziałki też mogą być fajne i przyjemne. 😉

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie makiety, mój ojciec zrobił kiedyś sporych rozmiarów kolejkę na makiecie dla brata, części kupowało się w składnicy harcerskiej.
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dzieciństwa pamiętam, że mój kuzyn miał kolejkę elektryczną, a do tego tyle akcesoriów, że był w stanie poprowadzić tory przez całe mieszkanie. No i oczywiście prócz samych torów miał inne gadżety.
      Pamiętam, że najbardziej fascynowało mnie to wszystko przy zgaszonych światłach, bo latarnie, reflektory i wnętrza wagonów rozświetlały się delikatnym światłem.

      Usuń
  2. Masz dobre oko do zdjęć. Zdziwiło mnie, że więcej tam dorosłych, niż dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zdjęcia robiliśmy we dwoje.
      Pewnie dlatego, że to nie były zabawki dla dzieci. Modelarstwo jest raczej hobby dorosłych. ;)

      Usuń
  3. Nie wiem czy oglądałaś teorię wielkiego podrywu, Sheldon byłby tu w raju :D Heheh.
    Miłego dnia! :) Pozdrawiam
    Zostawiam link do siebie ;) Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! Uwielbiam takie rzeczy!

    OdpowiedzUsuń