piątek, 17 listopada 2023

TARGI!

Łódź pewnego weekendu naprała dużego tempa, my zajrzeliśmy na dwa wydarzenia:

    1)TARGI SWETERKÓW
    2)FESTIWAL ROŚLIN

Targi Sweterków i Zimowych Dodatków

...odbył się w "Odlewni" na Piotrkowskiej 217

Sezon zimowy nadciąga wielkimi krokami, więc dla wszystkich wielbicieli przytulnego ciepełka utworzono przytulne targi.
Jesienią i zimą może być miło, ale może być też ładnie!

Na targach znaleźliśmy:

  • sweterki polskich projektantów oraz zagraniczne perełki
  • rzeczy jedyne w swoim rodzaju i niedostępne na co dzień w sklepach
  • czapki, szaliki, rękawiczki

TAK BYŁO:

TO NABYLIŚMY:



Festiwal Roślin – Roślinny Market

...odbył się w EC1

Jest to największy w Polsce targ z roślinami doniczkowymi. Pojawia się rokrocznie w największych miastach. Dzięki nim wpuściliśmy do swego mieszkania świeży powiew egzotyki. Wpadamy na festiwal każdego roku.

Oto co oferują:

  • rośliny doniczkowe prosto z hodowli, bez zbędnych pośredników.
  • na cenówkach drukowane są ich ceny oraz ceny danej rośliny w sklepach internetowych
  • zarówno tanie, popularne rośliny, jak również droższe, kolekcjonerskie
  • doniczki, eko nawozy, środki ochrony roślin, literatura i gadżety dla pasjonatów
  • jakość roślin wyższa niż w marketach, ponieważ roślinki przywożone są prosto ze szklarni

UWAGA! Festiwal Roślin, to impreza, która uzależnia!!

TAK BYŁO:

TO NABYLIŚMY:



17 komentarzy:

  1. Jedne i drugie targi warte tego, by poświęcić im czas!
    Nabytki pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Targi są o tyle fajne, że można trafić na rzeczywiście oryginalne rzeczy, np. takiego swetra już dawno szukałam, ale w sklepach jest teraz inna moda. Kwiatków też raczej nie skomponuję w jednym sklepie, trzeba się za tym najeździć, a na targach mam wszystko w jednym miejscu.

      Usuń
  2. I jedne i drugie brzmią obiecująco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha ciekawe, czy moja koleżanka Łodzianka sadzonkara była na targu :) nic nie wspominała. Sweterki też brzmią kusząco <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem możliwe, było sporo ludzi i też trochę swoich znajomych tam spotkałam. ;)

      Usuń
  4. Słyszałam o tych sweterkach, ale bym poszalała, nawet oglądanie lubię.
    Targ roślin podobno i u nas był, ale nie mam FB i przegapiłam...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były różne towary, od bardzo drogich, robionych ręcznie, po takie jak mój, trochę tańsze, ale mimo wszystko dobrej jakości. To się czuje.
      Faktycznie, że targi ogłaszają się głównie w social mediach. Ja się o nich dowiaduję zawsze z FB z łódzkiej strony.

      Usuń
  5. Targi sweterków... Poszłoby się, ale po co? Pewnie jak zwykle rozmiary tylko na glisty i owsiki. Do roślin z kolei nie mam ręki - pomijając brak miesca, wbrew zamierzeniom zamorduję każdą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były wszystkie rozmiary, nawet 3xXL. To są w końcu targi, a nie butik dla modelek.

      Usuń
  6. Świetne swetry upolowaliście !!! Ciekawa impreza - targi sweterków ! Jeśli chodzi o festiwal roślin to byłam na takim rok temu w Koszalinie. Wróciłam rozczarowana, bo był mały wybór roślin i te rośliny nie zachwyciły mnie. Mimo tego zakupiłam kilka i mam je do chwili obecnej. W ogóle kupuję za dużo roślin - zarówno domowych jak i ogrodowych. Cieszę się z każdej roślinki . Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te targi roślin w Łodzi były wielkie i właściwie zawsze znajdę to, co zaplanowałam znaleźć. Cieszę się, że ogarniają też zapotrzebowania koneserów. Wszystko do wilgotnej dżungli tam zawsze znajdę.

      Usuń
  7. I jest raglan męski, a co z damskim? Nie istnieje :( a ja lubię. Mam kłopot ze swetrami, bo w zasadzie wszystkie są teraz z domieszką sztucznej nitki i prędzej czy później się wlochacą, czego nienawidzę, no i nie oddychają, czego nie trawię równie mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szukała, dlatego nie mogę powiedzieć czy był.
      Ja i mąż nosimy swoje nowe sweterki, są oddychające i dają dużo ciepełka. Ale oba są jeszcze przed praniem.

      Usuń
  8. targi (wąsko)tematyczne faktycznie bywają interesujące, nawet gdy się pójdzie tylko połazić i zamykamy się mentalnie /tak nam się tylko wydaje/ na robienie jakichś zakupów... na sweterkowym jeszcze nie byłem...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam otworzona mentalnie, miałam konkretną listę (na kwiatowy) i zamiar na jedną rzecz (na sweterkowym). Połazić to nie dla mnie, nie kręci mnie łażenie po sklepach czy targach bez celu.

      Usuń
  9. Też bym chciała takich targów w swojej okolicy, a już szczególnie tagów sweterkowych:)
    Pozdrawiam.
    m

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może gdzie są w najbliższym mieście. Oni z tymi targami jeżdżą po całej Polsce.

      Usuń