czwartek, 21 grudnia 2023

Jarmark i iluminacje świąteczne 2023 – MANUFAKTURA

Mówi się, że Manufaktura to drugie centrum Łodzi. Rzeczywiście najwięcej dzieje się tutaj, a nawet jeśli jest cisza, to i tak jest tu co robić.
Tym razem największą uwagę przyciąga Jarmark Tradycyjny, który jak zawsze cieszy się dużym zainteresowaniem.
Dla głodnych wrażeń – tuż obok powstało lodowisko. Łyżwy można wypożyczać na miejscu.










Jeszcze więcej światełek można oglądać w środku:


A tak to wszystko wygląda po zmroku:

10 komentarzy:

  1. w małym miasteczku niedaleko mnie /czasem nazywam je "moim", tak dla zwięzłości i wygody/ w ostatnią sobotę był Jarmark, taki skromny, na miejscowym targowisku... większość stoisk to miejscowe wyroby typu domowe ciasta lub inne spożywcze ciekawostki, są też inne atrakcje, jak na lokalny poziom... my na te Jarmarki wystawiamy się ze słowiańszczyzną biżuteryjną i mebelkami, w tym roku też zarezerwowaliśmy miejsce... ale nagle cały skład się posypał zdrowotnie, co prawda jako jedyny nie wyłapałem żadnej infekcji, ale dla odmiany coś mi "pykło" w plecach, akurat tego dnia i dokładnie tylko na ten dzień, więc się zrobiła bajla... jedyne, co było sensownego do zrobienia, to zapakować się do łóżka i nadrobić lektury, trochę rozładować kolejkę...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpoczynek też czasem potrzebny. A ja jestem tylko podglądaczem takich miejsc. ;)

      Usuń
  2. Te oświetlone lampy i fotele wyglądają super! Można poczuć się jak w domu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się ogląda, ale te chleby jarmarkowe, to już leciwe, niestety...a i ciasta niezbyt świeże...

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj w pierwszym dniu zimy
    Uwielbiam jarmarki bożonarodzeniowe. Czasem mnie rozczulają.
    Ciepłych Świąt Bożego Narodzenia i tylko pięknych i dobrych chwil w nadchodzącym Nowym Roku
    Pozdrawiam najdłuższym wieczorem w roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię ten klimat, zapach grzańca i piernika, lubię światełka, każdy wieczór mógłby być taki. :) Akurat w manu byłam za dnia, ale co uciecze to się nadrobi. :)
      Myślę, że każdy dzień może być piękny, nie ma wyjątkowych dni w kalendarzu. :)

      Usuń
  5. Pięknych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia, pełnych magii, miłości i ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obchodzę świąt, a magii nie toleruję. Mam wrażenie, że to jakaś mała złośliwość. ;)

      Usuń