wtorek, 27 lutego 2024

Łódź Zwana Pożądaniem.

Żarliśmy burgery na planie reklamowym "Łódź zwana pożądaniem", jednego z popularniejszych łódzkich portali.

I tak oto nasza redakcja została świadkiem (i statystą) podczas pracy innej redakcji. Chciałam napisać "konkurencyjnej" ale przecież strzelamy do tej samej bramki. 😉

Nawiasem mówiąc, chciałam zaznaczyć, że BYLIŚMY TU PIERWSI i restauracja to jest NASZE odkrycie! 😆

Podniebienia zadowolone, jedna z fajniejszych knajpek na Teofilowie. Zamiast zwykłego kotleta, mają smaczne mięso szarpane, więc nawiasem mówiąc, jak już się chwalimy i puchniemy z dumy, przy okazji polecamy knajpkę, w której bywamy najczęściej.

→ Na Teofilów przy Łubinowej 54A – EL BUOS

Burgery nie z byle kotletem, a z szarpanym mięsem. El Buos to nasza ulubiona knajpka na TEO, więc wpadamy tam czasem. Można u nich pograć w łódzką wersję Monopoly.


A tak było na "planie":

Ojciec prowadzący ŁZP



My w "relacji" na FB ŁZP
Mam fotogeniczny tył.
A mąż od tej pory będzie miał twarz znaną w całej Łodzi.

Wszystkie zdjęcia zostały skradzione z Łódź Zwana Pożądaniem. Serdecznie polecamy stronkę.

10 komentarzy:

  1. No proszę, takiego burgera zjadłabym, wygląda apetycznie:-)
    A chociaż zafundowali wam te burgery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byliśmy sponsorowani w tym miejscu. Raczej zgadaliśmy się.

      Usuń
  2. Burger wygląda fajnie, inaczej ! Miejsce wygląda na przyjazne. Rozbawiłaś mnie pisząc, że masz fotogeniczny tył. Można i tak ! Ha ha ha :)))) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Później wyszedł film, na którym już było widać moją twarz. Ale nie wkleję go tutaj, bo z FB nie da się ściągać. Udostępniłam go na swojej stronie, więc jakby co, tam można go szukać.

      Usuń
  3. Witaj początkiem meteorologicznej wiosny
    Jak właśnie wygląda przedwiośnie w Łodzi?
    Oj, zrobiłam się głodna. Nie powinnam zaglądać tutaj przed śniadaniem...
    Pozdrawiam jak zawsze serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty w rabatach już są, krokusy, przebiśniegi i cebulice. Pączki na krzewach i bazie też już widać.

      Usuń