poniedziałek, 8 sierpnia 2022

Loft Aparts, Tymienieckiego 25C

Marzyło mi się żeby zobaczyć na własne oczy takie mieszkanie, poczuć, przeżyć i odpowiedzieć sobie na pytanie – czy byłoby mi tu dobrze? Pomieszkałam troszkę i stwierdzam, że jak najbardziej tak!


Apartament został przygotowany specjalnie na romantyczną noc poślubną. Aranżacja świetna, klasyczna ale czy właśnie klasyka nie smakuje najlepiej?
Wnętrze piękne, zwłaszcza że lubuję się w takim klimacie, moje poczucie estetyki zostało zaspokojone.


Wyposażenie pokoju perfekcyjne, niczego nam nie brakowało, a szampan pieścił podniebienie.
Przystrojone łóżko, ścieżka z płatków prowadziła jeszcze na przytulną antresolę, w taką noc można sobie pofolgować.

Rano ujrzeliśmy ładny widok z okna, piękna elewacja, a między drzewami widoczne jeziorko.

Czy jest coś, co bym zmieniła, gdyby to było moje mieszkanie? Tak, wyobraźnia kusi mnie, by wydobyć cegłę w niektórych ścianach (jeśli to możliwe). Na pewno ściana z oknami, ponieważ reszta to prawdopodobnie tylko ścianki działowe z innego surowca.
Meble w strefie jadalnianej do wymiany na 100%. I na pewno sypialnia byłaby na antresoli, a w "akwarium" powstałoby biuro, gdzie cisza i odosobnienie są mile widziane. Plus sztaluga i biblioteczka na ciekawym, żeliwnym regale.




















Inne artykuły dotyczące tego miejsca:

12 komentarzy:

  1. Trzeba przyznać, że bardzo romantycznie i wnętrze przestrzenne, minimalistyczne i z klasą.
    Jedyne, za czym nie przepadam, to cegły, na zewnątrz w elewacji czy wokół kominka, to jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cegły to jakby podstawa tego stylu, surowość i minimalizm.
      To kwestia gustu w tym momencie.

      Usuń
  2. Kiedyś byłam zachwycona loftami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe miejsce, bardzo lubię taki efekt z cegłami. Mam w domu jeden pokój właśnie tak zrobiony, jest moim ulubionym miejscem:)
    Jedynie te płatki kwiatów, dla mnie kiczowate, ale wiadomo większość lubi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mam piękne wspomnienia z Łodzi lubię tam jeździć. Przyjaciel zawsze mi zapewni atrakcje zwiedzania i umili czas. Będę w Łodzi w październiku już nie mogę się doczekać.

    Piękny wystrój i miejsce ale chyba nie dla mnie
    Ja lubię koc i gorący kubek kawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten styl jest chyba w jakiejś formie dla koneserów. On albo się podoba, albo nie.

      Usuń
  5. Przepiękne miejsce, jestem zakochana. ♥️

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chyba za dużo filmów amerykańskich się naoglądałam, bo miałam wyobrażenie, że loftowe mieszkania to wielka przestrzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się zgadza, zależy jak deweloper podzieli ;) i masz dobrą intuicję, bo pierwowzór powstał w dzielnicy SoHo na nowojorskim Manhattanie. W staroangielskim jedno ze znaczeń słowa loft to powietrze, przestrzeń.

      Usuń